TMG Elevator & Escalator

    وقتی طراحی خانه خود را در نظر می گیرید، ممکن است به فکر اضافه کردن آسانسور نباشید. بسیاری از صاحبان خانه فکر می کنند آسانسورها اضافی های اضافی و غیر ضروری هستند، در حالی که در واقعیت، آنها یک سرمایه گذاری عالی هستند.

    اگر به دنبال پاسخ ها و حقایق حرفه ای در مورد صنعت آسانسور خانگی شیشه ای هستید، به جای درستی آمده اید. آسانسورهای شیشه ای جزء ضروری طراحی ساختمان های مدرن هستند. طراحی شفاف آنها نه تنها به یک ملک یا دفتر ارزش می بخشد، بلکه ظاهر آن در فضای جانبی آن تاثیر بسزایی دارد. آسانسور شیشه ای نوعی آسانسور است که شیشه را در ساختار خود ادغام می کند. هنگامی که به هر ساختمانی اضافه می شود، یک چشم انداز شیک و امروزی ارائه می دهد. آسانسور شیشه ای زیبایی و عملکرد هر ساختمان را بهبود می بخشد.

     

    آسانسور پانوراما شیشه ای کششی

    آسانسور پانوراما شیشه ای کششی

    آسانسور خانه شیشه ای یک ابزار ابتکاری و هیجان انگیز برای هر خانه ای است. این یک راه منحصر به فرد برای جابه جایی بین طبقات ارائه می دهد، و همچنین فرصتی برای مناظر بی نظیر از ملک شما را فراهم می کند.

    آسانسورهای شیشه ای برای منزل شما در چند مدل مختلف با نهایت شکل و کارکرد موجود هستند. این آسانسورهای چشمگیر با کابین‌های شفاف و محفظه‌های خود نگهدار، جدیدترین وسایلی هستند که ظاهر به شکل مدرن ارائه می‌دهند. آنها یک شاهکار واقعی هنری و مهندسی هستند که برای تناسب با معماری موجود خانه طراحی شده اند.

    ویژگی های آسانسور پانوراما شیشه ای کششی

    آسانسور پانوراما شیشه ای کششی

    ایمنی آسانسور های شیشه ای

    آسانسورهای شیشه‌ای با در نظر گرفتن ایمنی طراحی شده‌اند، بنابراین می‌توانید خیالتان راحت باشد که وقتی در یکی از این سازه‌های زیبا سوار می‌شوید، ایمنی خانواده‌تان همیشه محافظت می‌شود. پانل های شیشه ای نشکن هستند، بنابراین حتی اگر با جسمی مانند چوب بیسبال یا چوب گلف برخورد کنند، که می تواند با سوراخ کردن سقف یا پانل های دیوار و قرار دادن مسافران در معرض عوامل خارجی مانند باران یا طوفان برف، به انواع دیگر آسانسورها آسیب برساند.

    آسانسور شیشه ای به دلیل وجود شیشه های تقویت شده در درب ها و کابین ها ایمن و ایمن است. طراحی شیشه باعث شده تا در برابر ضربه های شدید مقاومت کند. آسانسورهای شیشه ای مسکونی و آسانسورهای شیشه ای تجاری دارای دکمه های توقف و هشدار برای مواقع اضطراری و منابع برق جایگزین برای قطع ناگهانی برق هستند. طراحی ثبت اختراع آسانسورها در برابر سوراخ‌های ناگهانی که به راحتی از انواع دیگر آسانسورها عبور می‌کنند محافظت می‌کند. پانل های شیشه ای در آسانسورها دارای ضخامت بسیار قوی برای شکستن و آسیب های ناگهانی هستند.

    زیبایی و خاص بودن آسانسور شیشه ای کششی

    افزودن یک آسانسور شیشه ای می تواند ارزش بازار هر ساختمان را بهبود بخشد زیرا زیبایی و ظاهر زیبایی را ارتقا می دهد. آسانسورهای شیشه ای انتقال از طبقه به طبقه را آسان و راحت می کنند. مطمئناً مسافران از حرکت روان و کارآمد کابین آسانسور لذت خواهند برد. نور طبیعی که بدون زحمت به ساختمان هایی که دارای آسانسور شیشه ای هستند راه پیدا می کند، به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. برای کسانی که دوست دارند نمای خوبی از ساختمان خود داشته باشند، آسانسورهای شیشه ای این امتیاز را دارند که نمای بی نظیری را به شما ارائه دهند.

    آسانسور پانوراما شیشه ای کششی
    آسانسور پانوراما شیشه ای کششی

    احساس راحتی و امنیت در خانه

    ساختمان هایی با اندازه یا فضای محدود نیاز به گسترش فضایی واقعی دارند. آسانسورهای شیشه‌ای برای خانه‌ها، اگرچه اندازه را افزایش نمی‌دهند، اما یک توهم نوری از وسعت در ساختمان شما ایجاد می‌کنند. زیرا شیشه شفاف موانع بصری را از بین می برد و کابین آسانسور را بزرگتر نشان می دهد. تخیل توهمی از افزایش فضای خانه شما باعث راحتی محیط زندگی شما می شود. حتی مهمانان و سرنشینان از تجربیات به یاد ماندنی باز بودن و محیطی استثنایی لذت می برند.

    خرید آسانسور پانوراما شیشه ای کششی از تی ام جی

    آسانسور پانوراما شیشه ای کششی

    تی ام جی از سال 1376  به طراحی آسانسورهای خانگی لوکس پرداخته است. خط آسانسور شیشه ای پانوراما برای رعایت دقیق ترین دستورالعمل های ایمنی طراحی شده است. استفاده تی ام جی از مواد باکیفیت، اجزای قابل اعتماد، و صنایع دستی خوب در کنار هم قرار گرفته است. آسانسورهای شیشه ای مسکونی تی ام جی در مدل های مختلفی از جمله مربعی شکل و دایره شکل موجود است که به شما امکان می دهد آسانسور را بر اساس سبک منحصر به فرد خود شخصی سازی کنید.

    آسانسور پانوراما شیشه ای کششی

    جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید