آسانسور مسافربر هیدرولیکی

    آسانسورهای هیدرولیک چندین دهه است که در سرتاسر جهان در خدمت کاربران هستند.آسانسورهای مسافری آسانسورهایی هستند که برای حمل و نقل مسافر در نظر گرفته شده اند. این آسانسورها از جمله در ساختمان های آپارتمانی، دفاتر و محیط های عمومی رایج هستند. تی ام جی آسانسورهای مسافربری هیدرولیک را برای نوسازی و نصب جدید ارائه می دهد. آسانسور هیدرولیک در ساختمان های آپارتمانی تا 6-7 طبقه و مراکز خرید تا 5 طبقه ترجیح داده می شود.

    آسانسور هیدرولیک مسافری چگونه کار می کند؟

    آسانسورهای هیدرولیک توسط یک پیستون متصل به یک سیلندر هیدرولیک پر از روغن به نام رام هیدرولیک تغذیه می شوند. یک موتور الکتریکی روی یک سر سیلندر هیدرولیک فشار وارد می کند و باعث می شود پیستون به آرامی کابین آسانسور را به حرکت درآورد.
    به طور معمول، آسانسورهای مسافربری هیدرولیک دارای کابل متصل به بالای کابین آسانسور نیستند و به ماشین آلات گسترده بالای کابین نیاز ندارند. آسانسورهای هیدرولیک مسافری معمولاً در ساختمانهایی یافت می شوند که ارتفاع آنها چهار یا پنج طبقه است.

    انواع آسانسور های هیدرولیک مسافربری

    سه نوع بالابر هیدرولیک مسافری وجود دارد:

    بالابرهای هیدرولیک سوراخ دار

    این بالابر از یک سیلندر هیدرولیک زیرزمینی برای فشار دادن پیستون متصل به کابین آسانسور استفاده می کند. آنها در ساختمان های بین دو تا شش طبقه بسیار رایج هستند. سرعت آنها معمولاً تقریباً 1 متر در ثانیه است.

    بالابرهای هیدرولیک بدون سوراخ

    این شکل از بالابر هیدرولیک که در دهه 1970 توسعه یافت، از سیلندرهای بالای زمین برای فشار دادن پیستون بالابر استفاده می کند. این نوع نصب برای ساختمان هایی که فضای محدودی دارند و یا حفاری چاله بالابر غیرممکن است ایده آل است.

    هیدرولیک طناب دار

    این شکل از بالابر هیدرولیک مسافربر از سیلندرهای بالای زمین با سیستم طناب برای دستیابی به محدوده سفر بیشتر برای آسانسور استفاده می کند. در بسیاری از موارد فاصله پیستون چهار یا پنج طبقه است و کابل بالابر به کابین اجازه می دهد تا دو یا سه طبقه دیگر را طی کند. بالابرهای هیدرولیک مسافربری از نظر مکانیکی بسیار ساده و ایده آل برای هر ساختمان کم ارتفاع هستند.

    مزایای آسانسور هیدرولیک مسافری

    آسانسور مسافربری هیدرولیک می تواند مزایای زیادی نسبت به انواع دیگر بالابرها داشته باشد از جمله:

    خرید آسانسور های مسافربری هیدرولیکی در تی ام جی

    آسانسور کششی
    آسانسور هیدرولیکی
    آسانسور هیدرولیکی

    چرا بالابرهای هیدرولیک را انتخاب کنیم؟

    • در آسانسور های هیدرولیکی مسافربری نیازی به گودال عمیق و فضای سر نیست
    • به چاه یا اتاق آسانسور معمولی نیاز ندارد
    • داشتن برق 3 فاز الزامی است
    • این بالابرهای مسافربری می توانند در صورت قطع برق با بازکردن شیر دستی پایین بیایند
    • بالابرهای هیدرولیک مسافری بسیار مقرون به صرفه هستند.

    ارتباط با مشاوران تی ام جی

    سازه های آسانسور مسافری ما به دقت طراحی شده اند تا طیف وسیعی از ظرفیت ها و فضای مورد نیاز را پشتیبانی کنند. با مجموعه ای از گزینه های قاب و شیشه، سازه های با نمای پانوراما و اتصال چشمگیر به فضای معماری اطراف را فراهم می کنند. با همکاری با معماران و مشاوران تی ام جی برای ارائه مشخصات آسانسور عالی، می‌توانیم حتی سخت‌ترین نیازها را برآورده کنیم.

    نصب آسانسور مسافربر هیدرولیکی

    در صورت نیاز به نصب آسانسور کاملاً جدید در ملک، تی ام جی می تواند کلیه قطعات آسانسور را در اختیار شما قرار دهد. ساده ترین راه برای ظرفیت کم و همچنین برنامه های کاربردی با ظرفیت بالا موجود است. راه حلی عالی برای تقریباً هر ساختمان کم ارتفاع از جمله آپارتمان ها، هتل ها و فروشگاه های بزرگ برای نصب سریع و بدون مشکل طراحی شده است.

    تی ام جی پیشرو در ارائه آسانسورهای مسافربری در ایران است. تیم مهندسان بالابر و متخصصان نصب ما سالها تجربه در طراحی، ساخت و نصب آسانسورهای مسافری سفارشی برای املاک در سراسر ایران فراهم ساخته اند. شما می توانید تمامی انواع آسانسور های هیدرولیکی را در تی ام جی خریداری بفرمایید.

    برای ارتباط با تیم تی ام جی تماس بگیرید | 1553 2266 021

    جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید